طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی. سالاد سیب زمینی یک پیش غذای خوشمزه و سبک برای افرادی است که در حال رژیم گرفتن هستند. مواد لازم برای سالاد سیب زمینی رژیمی. سیب زمینی. 500 گرم. ژامبون خردکرده. 150 گرم. روغن مایع. 1 قاشق سوپخوری. جعفری ساطوری کرده. 50 گرم. پیازچه ی خردکرده. 10 ساقه. نمک و فلفل. به میزان لازم. خیارشور خردکرده. 100 گرم. زیتون سبز و سیاه بدون هسته و حلقه ای خردکرده. 100 گرم. خامه ی ساده. 50 میلی لیتر. سس مایونز. 100 گرم. طرز تهیه سالاد سیب زمینی :. سیب زمینی را آب پز کنید و تا سرد ...

طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی به روش جدید

طرز تهیه سالاد سیب زمینی رژیمی

سالاد سیب زمینی یک پیش غذای خوشمزه و سبک برای افرادی است که در حال رژیم گرفتن هستند.

 

مواد لازم برای سالاد سیب زمینی رژیمی

سیب زمینی 500 گرم
ژامبون خردكرده 150 گرم
روغن مایع 1 قاشق سوپخوری
جعفری ساطوری كرده 50 گرم
پیازچه ی خردكرده 10 ساقه
نمک و فلفل به میزان لازم
خیارشور خردكرده 100 گرم
زیتون سبز و سیاه بدون هسته و حلقه ای خردكرده 100 گرم
خامه ی ساده 50 میلی لیتر
سس مایونز 100 گرم

طرز تهیه سالاد سیب زمینی :

سیب زمینی را آب پز كنید و تا سرد نشده، پوست آن را بگیرید. آنگاه پس از خنک شدن، به شكل حبه‌ای خرد كنید.

ژامبون را در روغن تفت دهید. سپس در كاسه ی مناسبی، جعفری، پیازچه، سیب زمینی، ژامبون، نمك، فلفل، خیارشور و زیتون را با هم مخلوط سازید.

اینك خامه و مایونز را نیز بیفزائید و خوب مخلوط نمائید. حالا سالاد را یک ساعت در یخچال بگذارید تا جا بیفتد.

اكنون سالاد آماده را در ظرف مناسبی برای پذیرائی بریزید و تزئین نمائید.

سالاد سیب زمینی رژیمی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه